תיקון פנצ'ר עד הבית

זקוקים לצמיגים חדשים? צמיגי אורון יכולים כעת להחליף, להתקין ולאזן צמיגים בבית או במשרד שלך. צוות המומחים שלנו משתמש בטכנולוגיה חדישה ביותר בשוק ובציוד נייד כדי להרכיב את הצמיגים שלך בדרכים בכל מקום ובכל זמן שתזדקק לו.
אתם מוזמנים להתקשר אלינו עוד היום בטלפון 073-3744172.

אורון סבח, צמיגי אורון, פנצ'ריה בנתניה, צמיגים בנתניה

צמיגי אורון - אורון סבח

פנצ'ריה ניידת

הפנצ'רייה הניידת של צמיגי אורון פועלת כבר שנים ארוכות כדי להגיע עד בית הלקוח לתיקון פנצ'ר עד הבית. מאז ומתמיד אנחנו אוהבים לחסוך זמן ללקוחות עם שירות החלפת צמיגים בבית או במקום העבודה. אנו מפעילים שתי פנצ'ריות ניידות המשרתות את אזור השרון והמרכז עם השירות הטוב ביותר בצמיגים. בין אם הגיע הזמן לתחזוקת הצמיגים ובין אם תזדקק לתיקון צמיגים תקולים או להחלפת גלגל בדרכים, אתה יכול לסמוך על צמיגי אורון.

"לא לחכות. שירות באותו יום זמין."

תיקון פנצ'ר עד הבית מחיר

התקשר עכשיו כדי לברר את המחיר לצמיג הספציפי שלך, לכל צמיד יש מידה וכדי לגלות את המידה שלך לחץ כאן.

צמיגי אורון יכולים לבצע את כל שירותי הצמיגים בשטח. מומחי הצמיגים שלנו בודקים, מאזנים, מרכיבים, מתקינים, סובבים ומתקנים צמיגים בכל מקום בו תוכלו לחנות בבטחה. אנו יכולים למצוא את כל המותגים הגדולים ואפילו למצוא צמיגים מיוחדים. הטכנאים שלנו עובדים על כל יצרני הרכב והדגמים ממכוניות נוסעים ועד משאיות כבדות.

תיקון פנצ'ר נתניה

תיקון המכונית שלך מעולם לא היה קל יותר! המכונאים הניידים שלנו מגיעים אליך כדי לתקן את המכונית שלך בין אם אתה בעבודה או בבית. פשוט העבירו את המפתחות למכונאי שלנו והירגעו כשהם מחזירים את רכבכם במהירות לכביש.


הפנצ'רייה שלנו ממקוממת בנתניה, אזור תעשייה הישן.

אנחנו מתקנים פנצ'רים במקום ובמידת הצורך ניידת שירות להחלפת גלגל תגיע עד אליך כדי לחסוך לך זמן יקר, אנחנו עובדים עם כל המותגים והחברות הגדולות בעולם הצמיגים. (צמיגי פלקן, צמיגי גודייר, צמיגי קומהו ועוד..)