צמיגים לרכב מחיר

בצמיגי אורון תוכלו להנות ממבחר רחב של צמיגים לרכב במחיר אטרקטיבי והוגן לכל כיס.
צוות המומחים שלנו בעלי שנים רבות של ניסיון בעולם צמיגי הרכב. כל העובדים בצוות שלנו בעלי הכשרה והסמכה לעבודה. אנו מציעים עבורך שירות בליווי אישי וצמוד מהרגע בו תיצור עימנו קשר ועד להיותך לקוח נוסף ומרוצה. המומחים שלנו יעניקו לך ייעוץ בהתאמה אישית ויציגו בפניך את כל האפשרויות הרלוונטיות עד שתבחר את הבחירה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך כדיי להשיג חווית נסיעה איכותית ובטוחה!

אורון סבח, צמיגי אורון, פנצ'ריה בנתניה, צמיגים בנתניה

צמיגי אורון - אורון סבח

החלפת צמיגים

הצמיגים הם הקשר היחיד והישיר בין הרכב אל הכביש מה שהופך את הצמיגים לרכיב הבטיחותי החשוב ביותר ברכב. תחזוקת הצמיגים באופן שוטף היא חלק בלתי נפרד מתחזוקה בריאה ובטיחותית של הרכב שלכם. טיפול ותחזוקה לקויים בצמיג עלולים לגרום לכשל בתפקוד הצמיג שתוצאותיו עלולות להיות קטלניות ומסוכנות. הרכבת צמיגים ברכב תהיה תמיד תלויה בעומס אותו נושא הרכב, מהירות הנסיעה, ייעוד הרכב וגודל הצמיג שנקבע על ידי היצרן. ההמלצה אומרת שעל אותו סרן (קדמי או אחורי) יהיו גלגלים זהים. חשוב להקפיד על לחץ אוויר בצמיגים שתואם את הוראות היצרן.

באיזו תדירות נחליף?

תדירות החלפת הצמיגים ברכבכם תלויה במספר פרמטרים ובהם גיל הצמיגים הנוכחיים, כמות הנסיעות ותדירותן, תנאי מזג האוויר, יובש ושחיקה של הצמיג ועוד. בדרך כלל, משך הזמן הממוצע להחלפת צמיגים נע בין שנתיים לארבע שנים אך כאמור הדבר משתנה בהתאם לצורך.
בצמיגי אורון תוכלו להנות משירות וליווי מקצועי שיעזור לכם להבחין במצב הצמיגים שלכם ולאבחן את הצורך להחליף צמיגים בזמן. בואו וקבלו ייעוץ ללא תשלום!   אצלינו בצמיגי אורון תמצאו צמיגים לרכב במחיר משתלם לכל כיס.

סימנים לצמיג שדורש החלפה

ישנם מספר סימנים מזהים לצמיג בלוי שדורש החלפה:

  1. עומק חריץ בצמיג נמוך מ2 מ"מ.
  2. מספר רב של תיקונים שכבר בוצעו על הצמיג.
  3. גיל הצמיג מעל 10 שנים.
  4. סדקים ויובש או קרעים וחתכים.
  5. חשיפת רבדים פנימית וחיצונית לצמיג.
  6.  נפיחויות.
  7. סימני נסיעה בלחץ אוויר נמוך.
  8. נזק בעקב.
  9. נזק בדופן.

איך נבחר צמיגים?

אנו בצמיגי אורון עובדים עם מגוון רחב מאוד של מותגי צמיגים מכל העולם ובהתאם גם הטווח של מחירי הצמיגים הוא רחב ומשתנה בהתאם לכל צמיג וצמיג. בחירה נכונה של צמיגים צריכה לכלול בתוכה מספר שיקולים ובהם כמות הנסיעות שמתבצעות ברכב, צרכי הנהג, מטרת הנסיעות ומידת הבטיחות הדרושה להן, תנאי מזג האוויר ועוד.
בבחירת הצמיגים שלנו ניקח בחשבון כי אם נבחר בצמיגים הפשוטים והזולים יותר לא נוכל להנות מהיתרונות של צמיגים איכותיים מאוד. יתרונות אלו כוללים בלאי איטי ואף חיסכון בדלק וכמובן את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר. בנוסף, כדאי להתחשב בהמלצת יצרן הרכב אודות הצמיגים האידיאליים עבורו. נסיעה עם צמיג בלוי מביאה לבזבוז דלק רב יותר ולכן כל נסיון לחסוך בבחירת צמיגים זולים ופשוטים (סינים לרוב) לבוא ליידי ביטוי בהוצאות דלק יקרות יותר- הוצאות שניסינו לחסוך.

למה חשוב להחליף בזמן?

נסיעה עם צמיגים בלויים עלולה להוביל לנזקים רבים:

  1. נסיעה לא בטוחה- נסיעה עם צמיגים בלויים מהווה סכנה ממשית!
  2. בלימה איטית- כאשר הצמיגים בלויים, החיכוך עם הכביש קטן יותר ולכן משך הבלימה במקרה של בלימת חירום גדל. כך גדל גם מרחק הבלימה- מסוכן מאוד!
  3. פיצוץ גלגל- צמיג שחוק עלול להתפוצץ בכל רגע. פיצוץ של צמיג בעת נסיעה מהווה סכנה ממשית ועלול לגרום לתאונה קטלנית שכן במצב כזה כל הרכב מאבד איזון והנהג מאבד שליטה על הרכב.
  4. בזבוז דלק רב יותר- כאשר הצמיגים שחוקים או לא איכותיים, כאמור החיכוך עם הכביש נמוך יותר והאנרגיה שנדרש מהרכש להשקיע כדיי לצבור מהירות או לבלום היא רבה יותר ולכן צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר.
  5. סכנת החלקה על הכביש- כאמור, במצב של צמיגים בלויים, יש פחות חיכוך בין הצמיג לבין הכביש מה שעלול לגרום להחלקת הרכב על הכביש במיוחד אם יש עליו מים או שמן. בצמיגים תקינים ואיכותיים שאינם בלויים, ישנם חריצים בעובי ועומק מסוים שתפקידם ליצור חיכוך עם הכביש ולמנוע החלקה.  

בדיקה של האיחוד האירופי לצמיגים כוללת שלושה מרכיבים עיקריים: יעילות צריכת הדלק, מרחק בלימה על כביש רטוב ורמת רעש הצמיג בעת נסיעה.

מחיר צמיגים

מחירי הצמיגים נעים בטווח רחב מאוד ותלויים במשתנים רבים ובהם גודל הצמיגים, המותג שלהם, החומר ממנו עשויים ואיכות הצמיג הכללית. בחירת הצמיגים הנכונים לרכבך מהווה אולי את העקרון החשוב ביותר לשמירה על בטיחות בנסיעה.
צמיגים הם אחד המרכיבים החשובים ברכב שלכם והם אחראיים על אחיזה טובה יותר לכביש, מאפשרים בלימה בטוחה ובאופן כללי נסיעה חלקה. נהגים רבים מקלים ראש בבחירת הצמיגים והולכים על ה"זול" ביותר ובכך מסכנים את עצמם. ישנן מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהן בבחירת צמיגים לרכב:

  1. מותג- בשוק הצמיגים הישראלי שצומח משנה לשנה ישנם מותגי צמיגים רבים אשר חלקם אכן טובים ואיכותיים וחלק אחר מדמים מותגים על ידי שיווק חיצוני. חשוב מאוד לשים לב ולהבדיל בין צמיד איכותי באמת שצמיד שאינו איכותי. אנו בצמיגי אורון מתחייבים לעבוד רק עם מותגי צמיגים איכותיים ביותר.
  2. ממה מורכב הצמיג- צמיגים לרוב עשויים בעיקר בפלדה, גומי וניילון ביחסים שונים. לרוב, צמיג מורכב מחומרים שונים בצורה של שכבות שמחוברות ביניהן. אנו בצמיגי אורון מתחייבים לבחור לכם את הצמיגים האיכותיים ביותר לרכב שלכם ולוודא שהצמיג עשוי מהחומרים הטובים ביותר.
  3. תאריך ייצור הצמיג- אנו בצמיגי אורון מתחייבים לספק לכם צמיגים חדשים שתאריך הייצור שלהם עדכני ביותר. בנוסף אנו מתחייבים לספק לכם צמיגים שלא עברו שימוש קודם!

נסכם ונאמר כי אנו בצמיגי אורון לא רוצים להתפשר על הבטיחות שלכם ולא ניתן לזה לקרות!
אנו נספק לכם את הסחורה הטובה והאיכותית ביותר מבחינת צמיגי הרכב שלכם ונעניק לכם את השירות האישי והטוב ביותר באזור השרון והמרכז.

בחרו בצמיגי אורון

בואו לצמיגי אורון ותהנו מצמיגים לרכב במחיר עלות, נוח לכל כיס ומשתלם ביותר!
בצמיגי אורון תוכלו לקבל חוות דעת מקצועית מצוות המומחים שלנו שעוסקים בתחום כבר שנים רבות ובעלי הסמכה מתאימה. אל תתפשרו על צמיגי הרכב שלכם!